יו"ר ש"ס תוקף את השר בן גביר: "מסכן את עם ישראל"

המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס תוקף את השר בן גביר: "מסכן את עם ישראל"

יו"ר ש"ס אריה דרעי בראיון נרחב הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת עו"ד אבי בלום: על הלחימה בעזה: "אין חילוקי דעות בקבינט המלחמה על ההישגים". על הבחירות בבית שמש: "בפעם הקודמת פרוש המליכו את עליזה בלוך, עכשיו הם מאשימים אותנו" על היום שאחרי הבחירות: "אני מקווה שנשכיל לחזור ולעסוק יחד בדברים החשובים באמת". ועל חוק הגיוס: "אם אנו נבין ונעריך את ערך לימוד התורה – גם הם יבינו"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ש"ס אריה דרעי התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת עו"ד אבי בלום ופתח בהתייחסות למצב הלחימה: "אין ספק שבסייעתא דשמייא ובמסירות נפשם של לוחמינו הגענו להישגים שלא נראו מעולם. במקום צפוף, ללא תנאי לחימה ומנהרות תופת. כולם נבאו כישלון. אני מציע לכל מי שלא יושב בקבינט המלחמה ומודע לכל הפרטים – מוטב עבורו שלא יתבטא. גם השר איזנקוט אומר שאין הישגים גדולים ממה שהשיגו עד כה. אין חילוקי דעות על הישגי המלחמה וכל חברי קבינט המלחמה מהללים את הלוחמים".

על החלטת ראה"מ בעניין המשלחת לקהיר: "אני לא חושב שאנחנו צריכים להיות מעודכנים בכל החלטה של ראה"מ. ההחלטה לגבי המשלחת בקהיר היא בכפוף למה שנקבע בקבינט המלחמה מוקדם יותר. צריך לשמור על קבינט המלחמה, יש לו חשיבות מכרעת בהישגי המלחמה עד כה. קבינט המלחמה הוא הנכס האסטרטגי הכי חשוב במלחמה הזו".

על ההחלטה לקיים את הבחירות המקומיות ברקע המלחמה: "זה לא עניין של משרד הפנים, הכנסת קבעה ולא משרד הפנים. לגבי הקרבות – סהדי במרומים שעשיתי כל מאמץ להגיע לחלוקה והסדר הוגן עם שאר הסיעות החרדיות על כל הערים בארץ".

יו"ר ש"ס תקף בחריפות את השר בן גביר ואמר: "אוי ואבוי אם היינו מנהלים את המלחמה בלי התמיכה של גנץ ואיזנקוט. החיים והמוות ביד הלשון, זה לא רק קולות. חמאס מנסה למקד את כל העולם המוסלמי על הר הבית לקראת הרמדאן ואנחנו צריכים להיות זהירים במיוחד. אני מתפלא שדיונים סודיים עם ראה"מ יוצאים החוצה. מסלפים את דברי ראה"מ ומסכנים את עם ישראל".

ובעניין הבחירות המקומיות: "למרות שש"ס היא המפלגה הגדולה והמאוחדת – אנחנו מקבלים פרוסות קטנות מהעוגה המוניציפלית הכללית. לצערי ניסיונות האחדות שלי לא צלחו, אבל גם כעת אני מוכן לשמוע הצעת פשרה".

אשדוד: "באשדוד התחלנו מהלך עם אגודת ישראל שישבו איתי והסכימו איתנו אבל בסוף הם התהפכו עלינו".

בני ברק: "בבני ברק אין שום דיל, אני יודע שאנחנו לא רוב בעיר אבל לא ייתכן שעושים רוטציות ואנחנו לא בעסק. אין לנו ברירה אחרת, אמרו לי שבני ברק מחוץ לתחום לספרדים ולכן החלטנו לרוץ עד הסוף. הדגש הוא על המנדטים בעירייה אבל עדיין בוסו הוא המועמד שלנו לעירייה".

בית שמש: "לפני 5 שנים מאיר פרוש ואחרים הכשילו את אבוטבול והמליכו את עליזה בלוך, עכשיו הם זועקים שנציל אותם מבלוך. כל מה שיש בבית שמש זה מהפעילות של אבוטבול במשך עשור. השבוע חתמנו גם עם הליכוד ועל פי המספרים הוא בעל הסיכויים לעבור בסיבוב הראשון. אם יהיה סיבוב שני אני מתחייב לתמוך רק במועמד חרדי. חד וחלק".

ובזירה הארצית: "לא דיברנו על שריון מקומות לגור וויזניץ בש"ס. יש לנו משימות מורכבות ונמשיך לעבוד יחד עם אגודה ודגל. רק בשבוע האחרון ישבנו עם מקלב ואטיאס ועבדנו על הדברים החשובים באמת. אני מקווה שביום רביעי נשכיל לחזור ולעסוק יחד בדברים החשובים באמת".

על חוק הגיוס: "אם אנחנו נבין את מעלת ערך התורה, אם נכבד באמת את לומדי התורה ונאמין שהיא מגינה ומצילה – גם שאר הציבורים בארץ ידעו להעריך. אנחנו צריכים לתת את כל הכבוד לבני הישיבות ולומדי התורה".

על הקשר עם הגר"ד לנדו: "לא תשמע ממני מילה אחת של זלזול בגדול הדור. בשנים האחרונות לא ביקרנו אצלו אבל אנחנו כבר עשרות שנים בשיתוף פעולה".

האזינו



0 תגובות